woensdag 8 juli 2009

Daan's derde therapiedag

Het zwembad lokte vanmorgen, dus met zijn allen erin! Oma kreeg een spoedcursus snorkelen van Rick, waar het gezien haar reaktie bij blijft.
Ellen zocht de rust en het uitzicht op, en Daan vermaakte zich met oma in het warme kinderbad.










Daarna heeft Rick met de huispapegaai Kiki gespeeld. Kiki heeft alle pukkeltjes in Rick's nek uitgepikt. Deskundige hulp was wel nodig om haar weer in haar huisje te krijgen.

Na de lunch in het appartement Daan in zijn wetsuit gehesen, zodat hij op het CDTC meer tijd voor therapie had. Binnen opnieuw gestart met memory, en buiten op het dock en in het water voortgebouwd op de oefeningen van gisteren en de eerste dag.

Uiteraard is er altijd tijd om Li-na kunstjes te laten vertonen. Zonder dat de trainster het zegt, zoekt Li-na daar altijd minstens één keer ons op, waarop we haar altijd belonen met een luid applaus.
Ook nu weer was Astrid zeer tevreden over Daan's inzet bij alle oefeningen. Daarbij is hij gefascineerd door Li-na, zodat Astrid hem soms tot rust moet manen. Hij hoort en ziet alleen Li-na nog maar.

Daan was aardig moe, zodat hij daarna even een hanguurtje had. Hierbij werd Jort de opblaasrups ook niet vergeten. Na de pannenkoeken op tijd naar bed, want morgen dubbele therapie, namelijk om 16.00 uur nog de proefsessie Brucker biofeedback met fysiotherapeut Matthias. De ouderen gaan er vanavond ook op tijd in. Het warme weer maakt je toch wel slaperig.

8 opmerkingen:

Monique zei

goede morgen weer!!!
Ik vind het toch zo geweldig hoe jullie de filmpjs en foto's maken, je beleefd het gewoon helemaal mee en ohhh wat zou ik ook is graag aan de rand van dat zwembad zitten zeg, echt supergeweldig! Sterkte met de xtra therapie ik blijf het volgen!
liefs van MO

Monique zei

Hee Tom, ik weet je bent op vakantie maar niemand kan me hier helpen en ik heb echt een probleem met inkopen van De Lier maar je ligt nu zeker te slapen dus heb ik eigenlijk nix aan je, nou ik ga wel kijken of er toch nog iemand is die me kan helpen anders hoor je het wel van me, wish me luck....
Mootje xxxx

Geert zei

Hallo allemaal,

Met mijn dongel van KPN kan ik jullie actviteiten volgen en het is hartstikke leuk om te zien hoe Daan enthousiast met de dolfijn omgaat. Wij hopen dat het een groot succes wordt! Veel plezier en groetjes van Geert, Yvonne, Christian en Emiel vanuit Mallorca.

Dave Letty en kids zei

Daar zijn we weer!
We hebben weer volop genoten van het verhaal, de foto's en de filpmjes met muziek. Maggy wil nu gelijk Toto en Sassa kijken... Hahaha.
Het lijkt er ook op dat Lisanne concurrentie heeft van een papegaai. Geinig hoor!
Als het goed is wordt het volgende week hier ook weer wat warmer met meer zon. Wel zo leuk voor ons aan het strand...
Blijf genieten van alles wat jullie meemaken.
Dikke kus van ons.

peter.roy zei

Hallo lieverds,

We bekijken elke dag de avonturen die jullie beleven. Fantastisch om te zien hoe Daan geniet! TT wilt u zich wel goed insmeren, want uw rug is al aardig verbrand.
Geniet nog allemaal van de komende dagen en wij blijven jullie dagelijks volgen.

xxxjes Peter-Roy, Jolanda, Tessa en Cynthia

Suus zei

Hai lieve fam,

Wat een mooie dag was het weer bij jullie, leuk om Rick ook eens in actie te zien. Ewald dacht dat Rick ook met een dolfijn aan het zwemmen was, ik (Suus) moest hem er echter op wijzen dat het mijn allerliefste TT was achter die grote duikbril!!!
Leuke muziek weer Lisanne, we hebben weer genoten van jullie soap aflevering. SUPERtrots zijn we op stoere Daan!!
Dag lieve schatten..
X Ewald en Suus

Hans en Ellemarie zei

Helemaal geweldig!

Lekker genieten samen.

Groetjes uit regenachtig Bussum

Unknown zei

Hallo allemaal
Eindelijk heb ik tijd om te kijken, wat een tijd! Schiet vol als ik er naar kijk, geniet er van
VEEL SUCCES!
Hans en Margriet Hoek , en alle deelnemers van het Hoorns Keyboard Ensemble